VY_32_INOVACE_24_ počítač. programy v učivu M v 8. a 9. r.
Zpět na SEZNAM KLÍČOVÝCH AKTIVIT ŠABLONY III/2
VY_32_INOVACE_01_PYTHAGOROVA_VETA
VY_32_INOVACE_02_VZAJEMNA_POLOHA_PRIMKY_A_KRUZNICE
VY_32_INOVACE_03_VZAJEMNA_POLOHA_DVOU_KRUZNIC
VY_32_INOVACE_04_OVERENI_THALETOVY_VETY__1
VY_32_INOVACE_05_OVERENI_THALETOVY_VETY__2
VY_32_INOVACE_06_UZITI_THALETOVY_KRUZNICE
VY_32_INOVACE_07_MNOZINY_BODU_V_ROVINE
VY_32_INOVACE_08_KONSTRUKCE_TROJUHELNIKU
VY_32_INOVACE_09_KONSTRUKCE_CTYRUHELNIKU
VY_32_INOVACE_10_STATISTIKAX
VY_32_INOVACE_11_FUNKCE__KONSTRUKCE_GRAFUX
VY_32_INOVACE_12_FUNKCE__ZMENA_TEPLOTY_V_PRUBEHU_DNEX
VY_32_INOVACE_13_FUNKCE__PRIMA_UMERNOST_A_JEJI_GRAFX
VY_32_INOVACE_14_FUNKCE_ROSTOUCI_A_KLESAJICIX
VY_32_INOVACE_15_LINEARNI_FUNKCE_A_JEJI_GRAFX
VY_32_INOVACE_16_GRAFICKE_RESENI_SOUSTAVY_LINEARNICH_ROVNICX
VY_32_INOVACE_17_KVADRATICKA_FUNKCEX
VY_32_INOVACE_18_NEPRIMA_UMERNOST_A_JEJJI_GRAFX
VY_32_INOVACE_19_GRAF_FUNKCE_SINUSX
VY_32_INOVACE_20_GRAF_FUNKCE_COSINUSX